klachten

Wij doen ons best

Werkpsycholoog zet zich in om haar klanten de meest effectieve en soepel verlopende dienstverlening aan te bieden. Toch kan het bij hoge uitzondering gebeuren dat u niet tevreden bent. Laat ons dit dan vooral weten (telefonisch 030 - 711 3068 of via office@www.werkpsycholoog.nl), wij gaan dan graag met u in gesprek en zullen er alles aan doen om u alsnog naar wens te helpen. Uw vraag of klacht wordt uiteraard vertrouwelijk behandeld. De klacht komt vervolgens terecht bij de directie van Werkpsycholoog. Wij reageren binnen zeven werkdagen.

Klachtenfunctionaris

Indien u, ondanks de behandeling van uw klacht door Werkpsycholoog, ontevreden blijft kunt u ervoor kiezen om contact op te nemen met een klachtenfunctionaris van het Nederlands Instituut van Psychologen, onze beroepsvereniging. De klachtenfunctionaris is een onafhankelijk persoon en kan u informeren over de klachtenregeling en bemiddelen tussen u en degene waar u over klaagt. Contact opnemen met de klachtenfunctionaris kan via nip@klachtencompany.nl  

Klachten en geschillenreglement (Model van NIP 2022)

Hier leest u ons  Klachtenreglement  volgens het model van het NIP.

Onze beroepsvereniging NIP stelt binnenkort ook een online formulier beschikbaar om de klacht mee in te dienen (u hoeft dan niet meer zelf te mailen). 

Kosten

Er zijn voor u geen kosten verbonden aan de hulp en het advies van de klachtenfunctionaris. Indien u hierna alsnog besluit naar de geschillencommissie te gaan, betaalt u eenmalig een bedrag van €52,50 aan administratiekosten. Dit bedrag krijgt u terug wanneer de commissie u in het gelijk stelt.

Hulp bij het indienen van een klacht

Voor hulp bij het indienen van uw klacht of voor advies of informatie over zorg kunt u contact opnemen met: 1. Het Nationale Zorgnummer via telefoonnummer 0900-2356780 of via de website, 2. Het landelijk Meldpunt Zorg via telefoonnummer 088-1205020 of via de website.